2017. január 24., kedd

Kókuszos-meggyes süti

Még a "cukros-fehér lisztes" korszakban sokszor sütöttem ezt a sütit, aztán feledésbe merült. Pár napja úgy megkívántam valami meggyeset és ekkor eszembe jutott ez a recept. Megkerestem, variáltam egy kicsit az összetevőkön és remekül működött "bűnös" hozzávalók nélkül is. 


Én a következő hozzávalókat használtam (18 cm átmérőjű tortaformához, az eredeti recepthez képest dupla mennyiségekkel): 

120 g vaj (olvasztott)
130 g tejföl
30 g negyedannyi (aki édesebben szereti esetleg tegyen még bele)
2 cs. vaníliás xilit
2 tojás
120 g kókuszreszelék
120 g tk. búzaliszt
1 kk. sütőpor
1 dl tejszín
150 g (fagyasztott) meggy

A meggy kivételével minden hozzávalót összekeverünk, majd kivajazott kapcsos tortaformába öntjük a masszát. A tetejére rászórjuk a meggyet és 180 fokos sütőben kb. 35-40 perc alatt készre sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése